No 1336.
R. Moray à Christiaan Huygens.
26 février 1665.
La lettre se trouve à Leiden, coll. Huygens.
A Whitehall ce 16. Feurier 1665.
Monsieur
Ce mot vous sera mis entre les mains par le cheualier Guillaume DauidsonGa naar voetnoot1), que Je vous ay cy deuant nommé. il vous apporte les Obseruations Microscopiques de Monsieur HookGa naar voetnoot2). Je croyois vous enuoyer aussi auec ce liure, un Thermometre que J'ay fait faire pour vousGa naar voetnoot3). Mais l'ouurier ne l'ayant pas encore empaqueté comme il faut, Je tascheray de vous le faire tenir au plus tost, par le moyen du Correspondant du Cheualier Dauidson qui est a Dunkerk.
Monsieur Dauidson se chargera aussi de l'Horologe que vous auez intention de menuoyer, et vous en payera ce que vous luy direz, pour donner à celuy qui l'a fait.
Le priuilege a passé le seau priuè, et s'en va au grand seau. J'ay parlé ce matin en presence du Roy, et de Son Altesse Royale auec un des Capitaines qui estoit en la Compagnie de Monsieur Holmes, qui m'a confirmé ce que Holmes mauoit dit touchant leur arriuee a l'ile de Fuego, sur la foy des Horologes. Mais Je ne l'ay pas interrogé sur toutes les particularitez, comme Je pretends faire une autre fois.
J'ay escrit à Monsieur l'Abbé de Beaufort comme vous m'auez ordonnéGa naar voetnoot4), et attends sa responce par le premier ordinaire.
Messieurs de Bruncker, Boile, et vos autres amis icy vous baisent les mains et vous sçauez que je suis de bon coeur
Monsieur
Vostre treshumble et tresobeissant seruiteur R. Moray.
A Monsieur Monsieur Christian Hugens de Zulichem A la Haye.