polityk, dat binne stelsels dy't men swart op wyt sette kin. Dat kin sij net mei har pianospyljen. En dêrom is it ek in oare wrâld.
It giet allegearre yn it fortroude taske, sjippe en doek en stift en poeijer. Se set de radio oan en giet der by sitten. De sawnde fan Beethoven wurdt spile, troch Dútsers, dat heart se. Se hâldt net fan Beethoven. It is wol muzyk, mar net hàr muzyk. De âlde marsjeart har tofolle, brekt elk akkoard ôf, pom pom pom, it slaen fan in klok en dêr hat se in hekel oan. It mei sa wêze. Der binne massa's oaren dy't der wol by farre. Se draeit de knop om, skoddet it hier nei efteren en set it mimerjen fan har ôf. Se rint nei ûnderen, lûdleas oer tsjokke treplopers. Dat heart der by: musicienne en lûdleaze treppens yn hotels. De Dútsers sille yntusken it tredde diel fan Ludwig to pakken hawwe. Hoempapa, en dochs sjongt men it mei. Men kin jin tsjin de tiid net forsette.
‘Der is bisite foar jo, mefrou’, seit de kelner as se ûnder yn de ytseal komt.
‘Lit dy hjir komme’, andert se.
‘Goeije André.’ Se jowt him in hân. ‘Nim in sit. Hast sin oan hwat?’
‘Tanke. Oars tige freonlik oanbean, hear.’
‘Ik bin wol ris freonlik. Wolst hwat drinke soms?’
‘Gjin biswier.’
‘En fortel hwatst wolst.’
‘Bêst. Ik woe dy freegje ofst noch in jounmennich oer hast it kommende winterskoft.’
‘Foldoch ik sa goed?’
‘Skynt sa.’
‘In profeet wurdt yn eigen lân oars net eare, wol?’
‘Is mooglik, mar in profetes al.’
‘Knap sein.’
‘Haw ik net fan mysels.’
‘Fan Ale soms?’
‘Ja, hoe riedst it.’
‘Dat is net sa'n swiere opjefte. En hwat wolst spylje?’
‘De twadde fan Brahms. Kin dat?’
Se stekt in lusifers oan. Se lit it prikje efkes langer barne as nedich wêze soe en leit dat dan hoeden oan 'e kant. As tinkt se nei. Mar se tinkt net nei. Se sjocht him oan en seit:
‘Hoe wisten jimme dat?’
Hy laket.