Trotwaer. Jaargang 32(2000)– [tijdschrift] Trotwaer– Auteursrechtelijk beschermd Vorige Volgende [pagina 320] [p. 320] Albertina Soepboer Hotel History In poëzijtaalskiednis tusken Grins-Glasgow-Newcastle-Grins Morrigan She came to me, masked in dreams when I was trying to drown my self in the neonlight of freshly made heavens. The cart and her body were covered with old layers of muddy wasteland. I coughed up earth herself when I woke up that morning. The fog was still there. My hands trembled like an archaeologist wandering in ancient burial chambers. The rattling of bones filled my ears. New flesh started growing rapidly and around her eyes the faint blue circling winding coiling was coming on again. An enormous mouth breathed foul air, deep lust for battlefields and males and all kinds of death and sorrow. When she looked at me, I recognized my own face in hers. For a long time I had been feeding on her grounds. The grass tasted like salty seaweeds. Our skin felt like old manuscripts, the lies made it crumble to pieces. [pagina 321] [p. 321] I was slowly discovering new storylines. Once she wore the face of a light owl, living on the silver branches of a fir. Nobody could deceive her night eyes. She was the driver of pitch-black horses, the earth roared when they passed on their way to restore the old ways. And I felt her healing hands, dripping with white ink on blue sheets of paper. It opened what had been hidden till now. She comes to me, unmasked in sunlight. Blanche-Neige Wie se sa, Sniewytsje, sa tin, de eagen wiidticht, swarte klean oan, frissels as wie se seis jier, petit Frânsk pratend en tagelyk net sjen, net witte dat de wrâld rûn draait as it reint en wer reint en ik de fiters fan 'e berchskuon losmeitsje de wollen trui útdoch en Sniewytsje my begluorket as in lyts fûgeltsje dat omhipt by in stikje bôle, skrilheech laket yn bêd. Se docht de doar fan 'e douche iepen en ik skrobje sân blabze see tiid stien fan it liif ôf no bin ik it dy't laket, djip leech yn 'e keel en Sniewytsje wachtet oan 'e oare kant hear ik har noaske drippen, har eagen blieden, har mûle fallen en wy moetsje inoar by it fjoer. Ik meitsje tee, bak de aaien mei spek at se omrint yn 'e linen fan it mearke dat gjin begjin hat as de bekende ein har snaffeltsje haffelt yn it ieten om en stadich weve de libbens yninoar, myn toan wurdt harres en wy blaze de mûle leech boppe de grutte koppen mei tee. [pagina 322] [p. 322] Fingers mei spekfet fertelle it ferhaal fan ierdmantsjes dy't ivich om goud sochten, de grutte prins dy't net kaam de hûnger dy't mei de dei grutter waard en de bonken longerje liet en no raant it fel fuort sjocht my oan iepen eagen wylst fjoer har skaad fûlskerp dûnsje lit en de nacht no sil sûnder dreamen wêze. Yn the Museum of Antiquities In readgele ring is it. Bead of red opaque with yellow spiral pattern. Oer it stiennen paad springe kleauwen iepen, sjoch ik dy stean yn it tsjuster drukst my tsjin de wâl skuor ik de skiere pij wer fan dyn hûd wei oant it bist tosken sjen lit en wy weiwurde yn it sirkeljen dat wy tiid neamd hawwe. It plak is noch bekend. Found at the top of Dog Leap Stairs, between Keep and Black Gate. Wy hienen it helle, do stiest boppe oan 'e trep, gjin azem mear oer en mar dan ús rappe draven oer de treden foarby de poarten fan dizze wrâld, fierder fuort as de swarte hannen dy't ús werom skuorden de tiid yn, nei God en de hellehûn. Se hawwe de ring datearre. 7 c. AD. Newcastle upon Tyne. Doe wisten wy al dat in siel wjukken hat. Spanwiidte metten wy net. Wy setten ôf, fleagen de hichten yn om del te stoarten mei stjerrend fleis altyd kletterjende tiid bonken dea en dan inkeld noch de rivier, streamend, dit meinimmend. Vorige Volgende