| |
| |
| |
Portfolio
Guillaume Bijl |
Rob Zuidam |
Inhalexhale |
De Wetten van Kepler |
Koninklijk Ballet van Vlaanderen |
Het Nationale Ballet |
De Vlaamse Opera |
Georges De Kinder |
Geertgen tot Sint jans |
Meester van Alkmaar |
Guillaume Bijl, Autorijschool Z, ‘kunstliquidatieproject’, Antwerpen, Ruimte Z, 1979, copyright SABAM Belgium 2008.
| |
| |
Guillaume Bijl, Sauna, ‘Transformatie-Installatie’ in het Centraal Museum, Utrecht, 1989, copyright SABAM Belgium 2008. Zie het artikel op p. 126 e.v.
| |
| |
Guillaume Bijl, Komponisten Sterbezimmer, Galerie H. Winter, Wenen, 1991, copyright SABAM Belgium 2008.
Guillaume Bijl, Chaussures Icécé, ICC, Antwerpen, 1980, copyright SABAM Belgium 2008.
Zie het artikel op p. 126 e.v.
| |
| |
Rob Zuidam, Rage d'Amours, 2004, Foto Chris Van der Burght. Zie het artikel op p. 72 e.v.
| |
| |
Rob Zuidam, Rage d'Amours, 2004, Foto Chris Van der Burght. Zie het artikel op p. 72 e.v.
| |
| |
Affiches voor het Gastarbeider Dating-project van Irina Birger en Katja Sokolova (Inhalexhale), Amsterdam, 2008. Zie het artikel op p. 40 e.v.
| |
| |
De Wetten van Kepler, Tagestöter, 2007, Foto August Swietkowiak.
Zie het artikel op pp. 144-146.
| |
| |
Herman Schmerman, Geneviève Van Quaquebeke en Alain Honorez in Forsythe Soto Moles Elto van het Koninklijk Ballet van Vlaanderen, 2007. Foto Valentin Fanel. Zie het artikel op pp. 139-141.
| |
| |
Adagio Hammerklavier, een choreografie van Hans van Manen uit 1973, opnieuw uitgevoerd door Larissa Lezhnina en Jozef Varga van Het Nationale Ballet tijdens het Hans van Manen Festival in 2007. Foto Angela Starling.
Zie het artikel op pp. 141-143.
| |
[pagina 90-91]
[p. 90-91] | |
De Vlaamse Opera, Siegfried, 2007, Foto Annemie Augustijns. Zie het artikel op pp. 147-149.
| |
| |
Georges De Kinder, Citroën Yser/Boerderij Maximiliaanpark, Schipperskaai 21, Brussel.
| |
| |
Georges De Kinder, Windmolen, Hof ter Musschen, Sint-Lambrechts-Woluwe. Zie het artikel op pp. 137-139.
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Geertgen tot Sint Jans, De verheerlijking van Maria, ca. 1495. paneel 26,8 × 20,5 cm, collectie Museum Boijmans van Beuningen, Rotterdam. Zie het artikel op pp. 134-137.
|
|