Ons Erfdeel. Jaargang 51
(2008)– [tijdschrift] Ons Erfdeel– Auteursrechtelijk beschermd
[pagina 113]
| |
[pagina 114]
| |
Hans Vandekerckhove, In de ban van de berm, 2002, 200 × 150 cm © Hans Vandekerckhove
| |
[pagina 115]
| |
Hans Vandekerckhove, Stalking Hieronymus 1, 2002, o/c, 200 × 200 cm © Hans Vandekerckhove
Hans Vandekerckhove, Stalking Hieronymus 2, 2002, o/c, 200 × 250 cm © Hans Vandekerckhove Zie het artikel op p. 56 e.v.
| |
[pagina 116]
| |
Hans Vandekerckhove, An Early Morning Visit, 2005, o/c, 190 × 142 cm © Hans Vandekerckhove
| |
[pagina 117]
| |
Hans Vandekerckhove, Lampetten #4 Revisited, 2005, o/c, 190 × 190 cm © Hans Vandekerckhove. Zie het artikel op p. 56 e.v.
| |
[pagina 118]
| |
Stuk muur in de ecokathedraal van Louis Le Roy in Mildam, Foto Peter Wouda
| |
[pagina 119]
| |
Louis Le Roy, tuin aan de Kennedylaan in Heerenveen, Foto Peter Wouda
De ecokathedraal van Louis Le Roy in Mildam, Foto Peter Wouda Zie het artikel op p. 102 e.v.
| |
[pagina 120]
| |
Johan Clarysse, Zonder titel (can the world be improved by eliminating evil?), 2005, 140 × 180 cm.
| |
[pagina 121]
| |
Johan Clarysse, Zonder titel (twaalfluik), 2005, 12 × 30 × 40 cm. Zie het artikel op p. 130 e.v
| |
[pagina 122]
| |
Johan Clarysse, Zonder titel (is there any indication that god may have a sense of humour?), 2006, 100 × 100 cm. Zie het artikel op p. 130 e.v.
| |
[pagina 123]
| |
Wim Hofman, Twee peren op een bord, acryl op karton. Zie het artikel op p. 84 e.v.
| |
[pagina 124]
| |
Wim Hofman, Stilleven met fruit en geruit tafelkleed, gemengde techniek op karton. Zie het artikel op p. 84 e.v
| |
[pagina 125]
| |
Wim Hofman, Werktafel, gemengde techniek op papier. Zie het artikel op p. 84 e.v.
| |
[pagina 126]
| |
Jurgen Bey, Boombank, 1999, Foto archief Design Academy Eindhoven
| |
[pagina 127]
| |
Elsbeth Joy Nielsen, A Silk Story, 2007, Sjaal van zijde in de meest oorspronkelijke staat van het materiaal: in plaats van via cocons is deze sjaal rechtstreeks geproduceerd door de zijderups zelf, door deze te laten kruipen over de beoogde vormen De rupsen werden niet gedood zoals in het industriële proces maar konden ongedeerd de volgende fase (vlinder) inslaan, Foto archief Design Academy Eindhoven
| |
[pagina 128]
| |
Tejo Remy, ladenkast You can't lay down your memory, 1991. Elke kast vormt een unicum dat volgens een vast patroon handmatig is samengesteld uit bij het grof vuil gevonden lades van diverse houtsoorten, Foto archief Design Academy Eindhoven
|
|