Want die mensche is al onghelijck anders ende beter gemaect als die onredelijcke beesten, die van God den Heere geen kennisse en hebben, want dat sijn verganckelijcke Creatueren die 't hooft hangt nae die aerde, want soo sy van die aerde zijn als sy sterven soo gaense wederom te niet ende veranderen in aerde daerse af ghecomen sijn.
Maer een mensche is eeuwigh ende onverganckelijck na de siele. Ende daerom is hy recht op gemaeckt met het hoofdt opwaert ghestreckt na den Hemel, waerom hy met recht van sommighe Doctoren geleken wort by eenen verkeerden boom, die sijn voetsel moet trecken wt den Hemel, gelijck die boomen wter aerden, na die leeringhe Pauli, die seyt: Onse conversatie is inden Hemel.
Waer toe die mensche gheschapen is na het beelt Godts, want ghelijck als wy Christenen ghelooven datter dry verscheyden persoonen zijn inder Godheyt, ende nochtans maer een onverscheyden God: Soo mede heeft een mensche dry verscheyden crachten des Siels, te weten die Memorie om te gedencken, het verstant om te oordeelen, den vrijen wil om te verkiesen, welcke crachten der sielen den mensche daer toe verleent zijn, dat hy altijdt ghedenckenisse soude hebben van sijnen Schepper, ende met sijn vernuft ende verstant Godts wonderlijcke wercken soude leeren begrijpen, ende met sijnen vrijen wille alsulcken machtigen eeuwigen Godt boven alle dinghen soude dienen ende lief hebben.
Ten laetsten heeft die mensche handen, welcke die beesten niet en hebben, om hen daer mede te behelpen, ende om kunstigh te maken 'tghene dat die mensche voor hem ghenomen heeft te doen.
Dit zijn die principale instrumenten die God de Heere den mensche verleent heeft, met welcken hy in cloeckheyt den anderen beesten te boven gaende. In welcken ghetoont wort eenderley teecken van