foldie de kening bêst to Jebus en doe't alles hwat op regel wie, woe er alderearst de arke dêr hinne bringe. Earst moast de ark der wêze en it hiele folk der hinne gean to offerjen, ear't Jebus wurde koe hwat it wêze moast: de haedstêd fan it ryk en de stêd fan Israëls God.
De arke stie yn dy tiid noch altyd to Kirjath-Jeärim yn it hûs fan Abinadab, dêr't er hinne brocht wie nei de ramp to Beth-Semes. Salang't de Filistinen de macht hawn hiene, hie nimmen it weage om him nei in oar plak to bringen, mar nou't it lân alhiel frij wie, hoegde it dêr net mear om oer to gean. It wie fansels in oare frage, oft de Heare it goed fine soe. Oant nou ta stie de tabernakel noch altyd yn in oare stêd en nou soe David it weagje en bring de ark nei de nije haedstêd, dy't krekt to foaren noch heidensk wie. Der wiene minsken dy't soks net goedkrije koene en dy't bang wiene dat der wer in ramp op folgje soe.
David hie dat ek yn him om gean litten, mar hij leaude wol dat syn plan goed wie; de ark hearde yn 'e greatste stêd fan it lân en net yn it iene of oare lânstedtsje dêr't de fijân maklik komme koe as it oarloch waerd. Mar dêrom die er wol tige syn bêst om alles sa goed en sa earbiedich mûglik to dwaen: hy liet in nije wein meitsje en rôp in machtich leger op om de ark mei op to heljen en sels gyng er ek mei, yn in wite preester-mantel. Tige hoeden tilden de preesters de hillige kiste op 'e wein en Uzza en Ahia, de beide soannen fan Abinadab rounen elk oan in kant om op to passen dat der neat oan kaem. En dat mocht ek wol, hwant dy't de ark fan it iene plak nei it oare brocht, dy brocht de God fan Israël oer, dy't tusken de gouden ingelen wenne.
It wie in prachtich gesicht: foarop, yn lange rigen gyngen de wapene mannen en dêrefter, flak by de wein en de lûkende oksen, gyng de kening sels. Syn hert wie fol fan djippe tankberens. Dat hy dit nou dwaen mocht, dat hy nou kening wie fan dit blide folk! In mannich jierren lyn wie er in hoeder yn Bethlehem en weide er de keppel yn 'e steppe en nou wie er kening yn 'e stêd fan Jebus. Mar dizze dei woe er gjin kening wêze, hjoed hie er alle keningssier ôflein en roun er tusken syn feinten, in bliid en tankber bern. En sà blixd wie er om alles dat God him dien hie, om dizze gouden arke, dat er gjin wurden fine koe en dounsje en springe moast. En wylst de sterke oksen de wein oer de ûnsljochte wegen loeken, omheech by de bergen op, huppele kening David op it ritme fan 'e muzyk...
En doe, al ticht by Jeruzalem, stroffelen de oksen yn in kûle fan 'e wei; de wein hong skeef en de arke bigoun to gliden. Uzza seach it en waerd der kjel fan: Gods ark mocht dochs net falle yn 'e moude fan 'e wei? En hastich stiek er de hân út en pakte it gouden deksel beet. Tagelyk kaem it him yn it sin dat noait in sûndich minske oan 'e ark roere mocht en dat it op it strangst forbean wie. Mar doe wie it al to let: hy sloech foaroer tsjin 'e groun en stoar op datselde plak.
Mei ien slach wie alle wille oer; stil foel de blide musyk fan siters en harpen, fan trommen en simbalen; stil foelen al dy sjongende mûlen; stil stiene dy dounsjende fuotten. In deade! Mar dan wie it dus al wier, dat dy ark ûnheil oanbrocht! Dan krigen dy minsken dus al gelyk, dy't seine dat hjir in slach op komme moast! Dan skynde it dochs net goed yn des Heare eagen to wêzen dat er de ark nei Jebus brocht! Yn elk gefal koene se sa net fierder gean; hjir moast tiid oer forrinne en earst moast it bliken dwaen dat Gods grime bistille wie.
Fansels koe de arke hjir ek net bûten bliuwe; hy moast earne yn in hûs, mar gjin ien hie der rjocht sin oan. Doe joech David bifel en setten se him yn it hûs fan Obed-Edom, in man út Gath, dy't yn it leger tsjinne. As der dan al hwat fan kaem, wie der oars neat wei as in Filistyn. Mar doe't de kening, in fearnsjier letter, ûndersyk dwaen liet, die it bliken, dat God it hûs fan de Filistyn yn alles seinge, sûnt er de ark by him hie. David wie tige bliid. Dan brocht de ark dus net altyd ûnheil lyk as it folk miende. Mar dan koe er him ek gerêst yn 'e stêd bringe, yn 'e tint dy't er der foar ornearre hie.
En wer rôp David syn mannen op en makken se alles ré ta de lêste, koarte reis. Dizze kear setten se de ark net mear op in wein, mar preesters droegen him, lyk as by âlds, earbiedich op it skouder. En elke kear, as hja seis stappen dien hiene, stie