dêr't sa folle minsken wachten op 'e kening dy't komme soe. Fluch gyng se nei de feest-seal en op Jezus ta en wylst hja oer him hinne bûgde sei se: ‘Hja hawwe gjin wyn mear.’
Jezus kearde him daliks om en seach har oan. ‘Frou’, sei er earnstich, ‘hwat is der tusken jo en my? Myn ûre is noch net kommen.’ Maria krige in kleur; hja doarst neat mear sizze en gyng de seal út. Hja hie it sa goed bidoeld, mar nou bigriep se, dat hja dochs forkeard dien hie. Al wer, lyk as sa faek, hie se forgetten dat Jezus wol har soan, mar dat er earst har God wie. ‘Frou’, hie er sein; it hearde frjemd, mar dochs net wreed yn syn hillige mûle; hy bidoelde dat er nou net mear by har ynwenje koe en dat hja him nou neat mear oplizze mocht en dat er nou to-nei allinne mar mear dwaen mocht, hwat syn Heit yn 'e himel him gebea. Mar dan hoegde se it har ek net sa nei to nimmen, dit: frou, dan wie it in teken, dat er mei syn wurk bigoun wie. Dan soe syn ûre dochs komme, joun noch miskien, en hja sei tsjin de bitsjinners: ‘As hy komt, myn soan, doch dan hwat er jim sizze sil.’ Hwant as er woe, dan koe er alles, dat leaude se sa fêst!
De bitsjinners knikten. Wis, hja woene alles wol dwaen, mar it soe ommers dochs net helpe. Der wie gjin wyn en gjin jild om wyn to keapjen en dan hâldde alles op. Strak wiene yn 'e feestseal de bekers leech en dan wie de brulloft oer en bigoun it skandael. En dêr koe ek Maria's soan neat oan foroarje. Wetter - dat wie der genôch: seis machtige fetten hiene se folskept foar de brulloft en nei't elk him reinige hie en nei alle spielen en waskjen fan kommen en bekers wie it noch lang net op. Ja, it stie net oan it wetter-fan-'e-wet by dizze fromme breidgeman, mar oan 'e wyn-fan-'e-freugde....
En dêrmei stie Jezus midden tusken har en spriek: ‘Folje dy krûken mei wetter!’ Hy sei it sa rêstich, sa wis en tagelyk sa gebiedend, dat it net yn har op kaem om tsjin to praten. It duorre net ienris lang, doe wiene alle fetten oan boppen ta fol. Hja fagen har it swit fan 'e foarholle en wachten hwat dy wûndere Rabbi noch mear to sizzen hie.
‘Skep nou en bring it nei de hofmaster.’
En wer doarsten se neat to sizzen en diene hwat har oplein wie. Mar doe't se bûgden oer de folle krûken, o wûnder, doe kaem har de rook fan wyn to-mjitte. Hja woenen op Jezus ta gean, hja woene him freegje, hoe't it koe, mar hy wie al wer fuortgien nei de brulloftsseal. Doe laken se bliid en skepten yn tûzen hasten en lieten it de hofmaster priuwe, mar seine neat. Sa lang as dy wûndere rabbi har der gjin frij ta joech, doarsten se syn geheim net út to bringen.
De hofmaster, doe't er de wyn preaun hie, rôp daliks de breidgeman. ‘Mar dat is dochs net sa't it heart’, sei er forwitend. ‘Alleman set earst de bêste wyn op en letter, as men goed dronken hat, de mindere, mar jo hawwe de bêste wyn oan't nou ta biwarre.’
* * *
Sa die Jezus op 'e brulloft to Kana syn earste wûnder, in wûnder dat tagelyk in teken wie fan syn godlike macht. Mar hwat Maria sa graech wollen hie, dat alle minsken op it feest him oannimme soene as har Hear en Messias - né, dat barde net. It jonge pear bleau biwarre foar skande en der wie sa folle wyn oer, dat hja der to-gearre noch wiken fan drinke koene, mar fierder waerd it wûnder net bikend; it folk fan Kana wist net hwa't dy jouns mei har oansitten hie. Mar de fiif learlingen wisten it wol en hja leauden yn Him en twivelen net mear.