* Lettre DCCXXI.
Ga naar margenoot+Le Sr de Hierges au Prince d'Orange. Désordre entre les gens de guerre.
Monseigneur. Depuis mon retour de Bruxelles ay esté entremisGa naar voetnoot1 en plusieurs affaires quy m'ont empesché de faire mon debvoir d'aller bayser les mains à v. Exc., ce que ne fauldray de faire en peu de jours, après avoir séjourné quelque temps à Bruxelles, vers où je me parte à cest instant, suppliant vostre Exc. me tenir au nombre de ceulx quy luy désirent faire très-humble service.
Le désordre est tel entre les gens de guerre, qu'il n'y at moyen à les tenir en discipline, ny de se faire obéir, et ce par faulte de payementGa naar voetnoot(1) et d'entretenance, et vauldroit trop mieulx que l'on ne leurs eust tant promis, puisqu'on avoit sy peu de moyen d'y satisfaire. - Quelques enseignes de Bas-Allemans sont allées sans ordonnance au pays de Cuck, dont ayant esté adverty, ay faict mon mieulx pour les faire désloger, ce qu'ils m'ont promiz de faire..... De Venloo, ce 8me d'avril 1577.
DeGa naar voetnoot2 v. Exc. très-humble et obéissant serviteur,
Gilles de Barlaymont.
A Monseigneur le Prince d'Oranges.
Au commencement d'avril furent écrites les fameuses lettres de D. Juan et de son sécretaire, Escovédo, au Roi d'Espagne (Bor, 842 - 848). Strada dit: ‘hae literae variis commentationibus in