daerom soo hebben zy gedurigh quaede uren, en zijn gram en on-ghebuyich maer doen niemandt meerder leet dan hun selven. Het waer betaemelijck dat den gram-moedighen gram waer op de gramschap selver, die niet als den duyvel selver is, niet van Godt inden mensch ghesonden, die hem een grouwelijck monster maeckt, en hem soo beseten houdt, dat in hem schier geen speur van eenighe menscheydt te vinden is. Wie sou hem voor eenen mensch her-kennen, die hy in gramschap on-stéken siet? hy dult verlaeten van de redelijckheydt in-wendigh, ende wordt vervoert door sijn blinde driften buyten sijn selven, uyt-wendigh wordt sijn aen-sicht verbleekt, de tanden knersen, de tong braeckt uyt al dat den duyvel hem in-geeft, den mont die schuymt, de oogen branden, het lichaem beeft en ryelt, soo wordt hy van eenen mensch een monster oft in de gedaente van een monster een helsche furie. Galenus dien vermaerden genees-meester, is verschrickt geweest siende eens eenen mensch in sijn furie van de gramschap, waer om hy vastelijck voor-nam, noyt om eenighe oorsaecke, hoe groot die moghte wesen, gram te worden; 't was hem ghenoch het uyt-werck vande gramschap eens gesien te hebben. Den Oliphant als hy den voor-bode gewaer wort van sijn aen-staende quaede uren en gram-moedige dulheydt, gedooght dan dat men hem vast bindt? Waer 't dat al de menschen die gram worden sich lieten binden, waer soude men ghenoechsaem banden vinden? noch men soude soo veel on-heyl niet uyt-staen.