Rudy Koopmans (geb. 1932 te Utrecht). Socioloog, werkzaam hij de Universiteit van Amsterdam. Beheerder van de nalatenschap van Cel 21-22.
Zestiger jaren: welzijnswerk; introduktie van de gezinstherapie. Voorzitter Stichting Jazz in Nederland en Paradiso. Mede-oprichter van de Bond voor Wetenschappelijke Arbeiders, bwa. Bijdragen over politiek en sociale wetenschappen aan De Groene Amsterdammer en de Haagse Post. Jazzreportages voor De Waarheid en Het Vrje Volk, later jazzmedewerker van De Volkskrant.
Zeventiger jaren: redacteur van Key Notes, een uitgave van de stichting Donemus. Voorzitter Anti-Apartheids Beweging Nederland. Schrijft voor de Haagse Post de eerste gedemokratiseerde kookrubriek ter wereld.
Publikaties in boekvorm: Tegenspraak brengt ons verder (1974), Welzijn als probleem (1976) en Jazz, Muziek van een groeiende minderheid (1977).
Misha Mengelberg (geb. 1935 te Kiev). Studeerde bouwkunde in Delft en kompositie aan het Koninklijk Conservatorium te Den Haag van 1958 tot 1964, onder meer onder Kees van Baaren. Nam deel aan de Fluxus-beweging. Formeerde in de vijftiger jaren het Misha Mengelberg kwartet met Piet Noordijk en Han Bennink. Richtte eind 1967 samen met Willem Breuker en Han Bennink de Instant Composers Pool op. De laatste jaren treedt Mengelberg op met het icp-duo (samen met Han Bennink) en met het icp-Tentet.
Belangrijkste komposities: Hello! Windy boys - voor twee orkesten (1968); co-auteur van Reconstructie (1969), Hé Hé Hé Waar is de Marechaussee - muziektheater (1973), Bug Péh Expé - muziektheater (1974), Een behoorlijk kabaal - muziektheater (1975) en Rodolpho - muziektheater (1976).
Sybren Polet (zie Raster 1).
J. Ritzerfeld. Schrijver van Anima ‘Je reinste film’, De amazone, Visconti on Stein en De paardendief, waarvan het hier gepubliceerde verhaal een fragment is. Zijn verhalen zijn alle gesitueerd in Zwitserland, of vertrekken vanuit dat niet-