en hadde. Mer si ghingen tesamen in den bosch om hout te houden ende mit dat hi hieu, so vloech dat yser van den steel ende quetste sinen vrient doot. Die man sel lopen tot een van die drie steden ende daer sijn lijf behouden, op avontueren of des mans magen die daer doot is, hem vervolchden ende dootslogen, eer hi in enich van den steden quaem, want hi en is der doot niet sculdich, omdat hi op sinen evenmensche geen haet en hadde. Ende ist sake dat God u lant vermeret dat Hi u gegeven heeft ende hout gi sijn geboden die ic huden openbaer ende bescrijf ende mint Hem alleen ende wandert in sinen wech, so sel gi in dat lant dat u God vermeret heeft, oec drie steden ordineren, opdat daer geen ontsculdige bloetstortinge en gescie in dat lant dat u God vermeret, opdat gi geen saken des bloets en sijt. Mer so wie sinen broeder haet ende hem lagen leit om te verslaen ende jegen hem opstaet ende ter doot brenct, ende wijct die mensche tot enich van die voirgenoemde steden, die rechters van dier steden die sellen die menschen vangen ende leveren in die handen der vrienden die daer doot is. Men en sel sijns niet ontfermen, mer men sel hem doden ende wreken die misdaet des bloets in Ysrahel.
Een mensche die den anderen opseit