‘Dan haw ik de moaiste tiid fersitten,’ seit de skilder Hoitema. ‘No ja, yn Parys wie it fansels ek moai.’
Yn de kleare nacht komt ynienen fan fierren it lûd fan in fûgel oandriuwen. It binne mar in pear toanen, dy't weistjerre yn de beammen.
De skilder Hoitema lûkt Hessel de Boer oan de mouwe.
‘Wachtsje! Set dy koffer even del. Wie dat de geal net?’
Hja bliuwe stean. Hessel de Boer wol de koffer wol even kwyt; it ding is aardich swierder, as er tocht hie.
‘Ja, dat sil de geal wol west ha. Doe't ik sakrekt wachte, haw ik him ek al in kearmannich heard. Mar it lûd is noch lang net op syn moaist; dat komt noch. Ja, gealen sille jo yn Parys wol net heard hawwe.’
‘Dy rêst hjirre,’ seit de skilder Hoitema, en hy sykhellet djip, ‘gjin lawaai fan auto's, gjin roppende minsken en gjin ljochtreklames; wolle jo wol leauwe, dat dat noflik oankomt? Parys is o sa moai, mar it hat ek syn beswieren.’
Dan stappe hja wer op. Hessel de Boer draacht noch altiten de koffer en swit derfan, want hy is gjin swier arbeidzjen wend.
‘Moaie froulju binne der fansels wol,’ himet er.
‘Elegant,’ seit de skilder Hoitema, ‘en mei tige sjarme. Mar oars falle se jin net ta. Hja binne nei myn sin wat te folle opmakke. Elts frommes rint dêr om mei in stikje reade ferve, dêr't se sa altemets ris mei oer de lippen strykt. It sil wol tige moai wêze, mar ik fyn it in bytsje fiis.’
Durkje blykt noch tee yn 'e mûtse te hawwen, en de skilder Hoitema drinkt samar trije koppen eftermekoar leech. ‘Lekker,’ priizget er, ‘yn tiden sokke lekkere tee net hân.’
En dan komt Hoitema op 'e tekst oer Parys: de moaie gebouwen, de musea, de kafees, de opera. Hy is bliid, dat hy der west hat. ‘En ik leau, no binne jo bliid, dat jo werom binne,’ seit Durkje. ‘Lit jo tee net kâld wurde.’
It is it fjirde kopke, mar de skilder Hoitema mei it noch wol. ‘Bliid, och ja; it is ek wol noflik, wer ris wat frede om jin hinne te hawwen.’