meer? men noemtse Philosophen die de vvijsheyt begeeren, vvat Philosophie en is anders niet als liefde tot vvijsheyt, sy is de kennisse van Goddelijcke ende menschelijcke dinghen, als mede van d'oorsaecke daer de dinghen in bestaen, ende en siet niet vvat sulck een met recht soude moghen prijsen, die de liefde van dese wijsheyt lastert: want soecktmen vermaeckelijckheyt van sinnen, ofte rust van sorghvuldicheyt, vvat isser op aerden dat-men soude moghen ghelijcken by dese liefde? die altijdt vvat vindt dat bequaem is om vvel ende salichlijck te leven.
Dit lesende docht my dat desen Heydenschen Orateur eenich ghevoelen hadde, van de Goddelijcke drijvinghe, vvaer door den Konincklijcke Prophete David, sijn hooghe sangen heeft ghesongen ende Salomon, sijn Hemelsche Philosophie, ofte Goddelijcke vvijsheydt van Godt heeft ghebeden.
Der-halven gheneghen zijnde om iet stichtelijckx te verthoonen soo heb ick mijn penne, die te vooren eenighe Heydensche Tragoedie hadde gheschreven vvillen veranderen, om Salomon den eersten van alle de Philosophen, die sijn vvijsheyt, van de vvijsheyt selver hadde ontfanghen, naer mijn cleyn vermoghen, op het vermaert Toneel van de Violiere te doen her-leven. Maer vreesende dat ick van eenighe nij-