lêzen. Ik sei it al, lytse dinkjes. En se doart alles mei my oan. Dat seit se, se mient it en it is sa.’
‘Se hat myn auto himmele, dat die se út harsels. Oeren hat se dêr mei dwaande west en se hat giele blomkes yn ’e tún setten, alderleafste blomkes, mar de namme is my no even ûntsketten. Der moat in papierke op ’e skoarstienmantel lizze, dêr stiet it op. Se ferdjippet har yn my, gjin ferwyt, hear Martha, alwer, sjoch it net sa, mar sa as sij nei my sit te harkjen, holle in bytsje skean. Dan giet se yn my op. En ik reitsje mar net útpraat. Silst it net leauwe, mar it is sa. Wy kinne trouwens ek tiden niks sizze, dan kinst de kameraadskip snije.’
‘De hûn haw ik hjir ek hân, dy sliept by har, nêst it bêd. As ik har jûns noch even nachtsis - dat moat ik dy earlik sizze - dan fiel ik my net op myn gemak. Ik stek noch gjin poat út, dan bromt er al. As wy him op ’e oerloop dogge, springt er by de doarren op en dy haw ik ferline jier krekt ferve. Blaft er, huzen fier, midden yn ’e nacht. Dy hûn is myn probleem, fierders sit alles goed. En sij is sa wiis mei him. Ik kin, yn dit stadium, ek noch net fan har freegje om him fan ’e hân te dwaan. Noch net. Hy stjonkt ek noch.’
‘Se bringt my tee op bêd. Ik drink noait tee moarns, mar no wol. Ik wol net sneu dwaan. Mar tee op ’e nochteren mage, ik krij der it soer sa fan, dat witst. Dan hat se de hûn ûnder yn ’e keamer. En sa as do en ik hjir no lizze, sa lis ik hjir dan mei har te praten. Fertel ik har fan myn dreamen en nachtmerjes, dy’t ik ha. As ik it yn myn rêch ha, wriuwt se my yn mei Sjinese oalje. Ik leau teminsten, dat dat stjonkguod dêr wei komt. Se brûkt it sels foar har earmen.’