copen wil) gaerne so dier, als hy mach, vercopen soude. Ick hebt goet hier geuoert, ter merct ghestelt, en vercope tmijne: niet hoogher, iae moghelijck minder dan dandere doen sullen, alsser meer goets ghecomen sal zijn, wie gheschieter onghelijc? de redene van Antipater seyt daer weder teghen. Wat segdy? aenghesien ghy de menschen behoort te helpen ende de menschelike ghemeenschap te dienen, ende ghemerct ghy ooc ondersulcken wet gheboren zijt, ooc sulcke beghinselen uwer naturen hebt (die ghy altijt schuldich zijt ghehoorsaem te zijn ende te volgen) dat v weluaert ooc het gemeen weluaert is, ende also wederomme het ghemeen weluaer oock v weluaert is, sult ghy dan den menschen het profijt ende den oorbaer die haer voorhanden is noch verberghen ofte helen? Diogenes sal mogelic hier tegens weder antwoorden, daer is onderscheyt tusschen heelen ende tusschen swijghen, noch ick en verberghe v nv niet met allen, al en verclare ick v niet wat der goden nature is, wat het hoochste eynde is van alle goeden: hoe wel de kennisse deser dingen v meer baten souden, dan profijt vant coorne: maer ten is my niet van node al te seggen dat v wel nut ware om hooren. Tis doch van noode sal dander seggen, indien ghy anders verstaet datter van naturen een