is, hoe hy suspecter ende hateliker is. Daeromme als de rechtuaerdicheyt verselschapt is metter wijsheit, heeft si so vele machts om int geloue te comen als si selfs wil: rechtuaerdicheit vermachs ooc vele sonder wijsheit maer sonder rechtuaerdicheyt en vermach de wijsheit in desen niet met allen. Maer niemant en verwondere hem hier (aengemerct alle de philosophen geuoelen ende ooc dicmaels van my gedisputeert is, dat so wie een duechde heeft, alle de duechden heeft) om dat ic de duechden hier also van elcanderen sceyde als oft een onuerstandich mensce rechtuaerdich mochte zijn: want men bruyct een scerper ondersoeckinghe ende subtijlheyt in een disputatie daer de waerheyt selfs geloutert wert, dan daermen zijn reden voecht nae gemeen geuoelen. Daeromme spreke ic hier so de ghemeente doet, ende noeme dese vroom, die goed, ende een ander wijs. Want die van een gemeen opinie spreect, moet ooc gemeene ende gewoonlike woorden gebruycken: twelck oock Panaetius gedaen heeft. Maer nv weder totter saken.