Auteurs
Cornelis Jan Aarts schreef zijn onnozele verhaal ‘Raamrijm’ rondom prachtige dichtregels van R. Minne, M. Nijhoff en A. Marja, die met hun poèmes d'amour ook al zijn (samen met M.C. van Etten samengestelde) bloemlezingen Domweg gelukkig, in de Dapperstraat (1990), Lachen mag van God (1997) en Verliefd? Stel uw eigen bloemlezing samen (2002) overeind hielden.
Edwin Bloemsaat is mediaevist en boekhistoricus. Hij was lange tijd werkzaam bij een antiquariaat en boekenveiling in Groningen. Van 2006 tot 2009 was hij werkzaam als beschrijver bij de Koninklijke Bibliotheek voor de stcn op diverse locaties, thans is hij werkzaam bij Antiquariaat Brinkman in Amsterdam.
Helleke van den Braber is verbonden aan de afdeling Algemene Cultuurwetenschappen van de Radboud Universiteit Nijmegen. In 2002 promoveerde ze op een onderzoek naar de rol van het mecenaat in de vooroorlogse culturele wereld. Sindsdien publiceert ze over de relatie tussen kunst, geld, weldoeners en overheid in heden en verleden. Tussen 1996 en 2001 was ze als archiefmedewerker verbonden aan Museum Meermanno.
Sarah Broekhoven studeerde kunstgeschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam en specialiseerde zich in de Gouden Eeuw. Momenteel is zij werkzaam bij het project Prentenkabinet Online van het Rijksmuseum in Amsterdam.
Henk Slechte publiceert over lokaal-, economisch- en cultuurhistorische onderwerpen. In De Boekenwereld schreef hij eerder over het satirische werk van Jan Sluyters en Marius Bauer, over de spotprenten van Romeyn de Hooghe, Honoré Daumier en Johan Braakensiek.
Ingeborg Verheul is neerlandicus en bibliothecaris, gespecialiseerd in conservering, digitalisering en digitale duurzaamheid. De samenwerking tussen bibliotheken, musea en archieven is een van haar werkterreinen. Tegenwoordig is zij directeur Communicatie en Diensten bij ifla (International Federation of Library Associations and Institutions) in Den Haag.